Dienstag, 11. Dezember 2012

Limbute cu portocale-reteta Maya

Aceasta e o reteta ce o fac aproape an de an si niciodata nu a dat gres.Va garantez ca va veti uimi oaspetii cu aceste aromate,fragede fursecuri,si ce e mai important pentru noi cele care le face:se fac foarte usor.



Ingrediente aluat:

-200 g unt
-100 g zahar
-4 galbenusuri
-100 g marzipan
-sucul de la o jumatate de portocala
-coaja de la o portocala(aveti grija ce cumparati!!!)
-260 g faina

-dulceata de portocale(eu fac in fiecare atunci pe loc,cand imi trebuie);anul asta am facut caramel de portocale
-glazura de care vreti

Se amesteca bine untul,zaharul si galbenusurile,apoi se adauga marzipanul taiat bucatele,sucul si coaja de portocala.Se amesteca bine iar la sfarsit adaugam si faina,putin cate putin.

"Limbutele" se fac cu spritul(5-6 cm lungime are fiecare "limbuta")
Se incalzeste cuptorul la 170°C si se coc fursecurile pana se rumenesc putin pe margini(aveti grija ca se coc repede!!!)

Cand se scot din cuptor se intind cu grija pe o suprafata neteda,ca sa ramana drepte sa le putem lipi mai apoi.
Se ung cu un strat subtire de dulceata de portocale si se decoreaza dupa plac si inspiratie.Se poate scufunda un capat in glazura daca aveti chef.

Pentru caramelul de portocale am pus sucurl de la vreo 3-4(portocale :P ) la fiert impreuna cu zahar dupa gust,si l-am lasat sa fiarba(aveti grija sa nu dea pe dinafara) pana a scazut generos.Cand s-a racorit putin(dar a mai fot totusi cald) am adaugat doua foi de gelatina.A rezultat un delicu!!!Daca vi se ingroasa totusi pana lipiti fursecurile,puteti sa-l incalziti foarte putin.




2 Kommentare:

  1. Tare interesanti, am sa-i incerc si eu.

    AntwortenLöschen
  2. buna ziua. sunteti inresesati de un schimb de linkuri? ne putem promova reciproc. reteteculinarenoi.ro este siteul meu si are rank3 google. daca raspunsul dvs este unul pozitiv, astept un reply. multumesc

    AntwortenLöschen