Dienstag, 11. Dezember 2012

Inimioare cu cocos-reteta any_annette

O alta reteta aleasa anul asta este si "Inimioare cu cocos",reteta postata de any_annette pe forumul "Arta culinara".



Ingrediente aluat:

-250 g faina( cu agent de crestere spune reteta,eu am folosit normala,dar am pus juma de lingurita praf de copt)
-125 g zahar brun
-125 g fulgi de cocos
-putina sare
-125 g unt(eu am folosit la temperatura camerei,reteta spune rece)
-2 galbenusuri(daca sunt mici,merg 3)
-4 linguri lapte(in reteta sunt 2 ,dar si eu si Any am avut nevoie de 4)

Se amesteca ingredientele uscate(faina,praf de copt,zahar,sare,fulgi de cocos;se adauga untul taiat bucatele(Any a framantat totul cu mana,eu am lasat sa robotul sa faca treaba asta),apoi galbenusurile si la sfarsit laptele.Puneti laptele lingura cu lingura;poate nu o sa aveti nevoie de 4 linguri.Aluatul rezultat se pune la frigider pentru aproximativ juma de ora.eu prima data nu l-am lasat la frigider,a doua oara l-am pus in balcon pentru ca am facut mai multe aluaturi pt diverse fursecuri intre timp,dar a fost bun de lucrat in ambele cazuri.

Se intinde aluatul intre doua foi de copt,si se decupeaza inimioare(bineinteles ca merg si alte forme)

Se coc la 180°C,in cuptorul preincalzit, 12 minute,sau pana prind putina culoare(poate diferi timpul de coacere de la cuptor la cuptor)

Sunt exceptionali atat simpli cat si umpluti.
Eu am umplut o parte din ei cu crema caramel(facuta la ochi din zahar pus la caramelizat,stins cu smantana pt frisca si adaugat unt la sfarsit,cat inca mai e calda compozitia)







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen