Samstag, 11. Februar 2012

Desert la pahar-biscuiti,crema de ciocolata si quark cu fructe

Cand pofta de dulce vine la o ora cand nimeni nu mai are chef de copt sau prajit,sau cand se anunta pe nepregatite musafiri,acest dulce rapid este foarte binevenit.Si ce e mai bun la acest desert,este ca se poate jongla dupa pofta inimii cu ingredientele.

Eu am folosit de data aceasta :
-biscuiti de caramel si simpli,maruntiti
-crema de ciocolata(mascarpone+nutella)
-crema acrisoara de fructe(quark+fructe rosii/capsuni,zmeura)

Am aranjat in cupe/pahare straturi intercalate de biscuiti si creme,rezultand un delicios  si rapid desert.Dulce-acrisor-crocanrt,ce mai...toti au fost multumiti iar eu si mai si la gandul ca am reusit inca o data sa-mi satisfac mofturosii :)






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen